Nu är jag på Twitter – med tre kanaler

Nu kan vi nätverka via Twitter, Jaiku och Bloggy! Jag kommer inte att skriva om var jag promenerar och vad jag äter, utan ta upp intressanta frågor och händelser i samhället. Bli gärna follower!

Twitter
På Twitter har jag startat tre kanaler, med lite olika inriktning. Dessa är användarnamnen, bli gärna follower:
– ParStrom (där tar jag upp diverse samhällsfrågor)
– StoppaStorebror (där skriver jag nyheter om övervakningssamhället)
– GenusNytt (nyheter och tankar om genusfrågan ur ett kritiskt perspektiv)
Är du inte med på Twitter, gå med genast, här, det är en jättebra tjänst!

Jaiku
– ParStrom

Bloggy
– ParStrom

Vi ses på mikrobloggarna! Mera info om detta? Artikel i SvD här, IDG här och PC för alla här.

Ett svar to “Nu är jag på Twitter – med tre kanaler”

  1. Anders Says:

    Jaha, ännu ett ställe att logga folk på, grotta i deras privatliv osv.. Vem har tillgång att gräva i loggarna? Vem kan få tillgång? Hur funkar twitter ihop med onion networks och liknande?

Kommentera

