Här är epostlista till hela riksdagen!

Mejla till alla riksdagsledamöter och kräv att de röstar NEJ till Lex Orwell och dess övervakningssystem ”Swechelon”! Jag hart lagt ut en lista med alla riksdagsledamöters epostadresser här (Word-dokument). Jag har sorterat listan efter partier.

För övrigt, här finner du Den Nya Välfärdens och min lathund om integritet, skriften ”Integritetens lilla röda”. Och här finner du vår nya version av nationalsången, inspirerad av FRA-lagen: ”Du gamla, du ofria”. Sprid den, som opinionsbildning! Finns även som ringsignal för mobiler.

Försvarets Radioanstalt i media idag: AB1 AB2 AB3 SvD1 SvD2 SvD3 SvD4 DN1 DN2

5 svar to “Här är epostlista till hela riksdagen!”

  1. Mats Alm Says:

    Om denna lag röstas igenom kommer jag i nästa val rösta på ett parti som slår vakt om den personliga integriteten. Hoppas att ni riksdagsmän har förnuft nog att inte skapa en kinesisk avlyssning i Sverige.

  2. John Smith Says:

    De som röstar emot FRA-lagen och för demokratin blir hjältar, enligt statsvetaren:

    http://www.expressen.se/nyheter/1.1200896/statsvetaren-hjaltar-om-de-rostar-nej

  3. Svenis Says:

    Min lilla enkla hyllningssång till FRA

  4. maini sand Says:

    Under nästa val kommer jag och mina vänner att rösta på det parti som återställer demokratin och i kommer att skyffla in de¨svenska politiska svikarna som svek sina väljare – in i skamvrån – där ska de sitta tills de ruttnar

  5. Lady Anne Phaal of Kincavel Says:

    Det är under all kritik att nu en statlig myndighet ska få så mycket makt att dom kan helt obehindrat – och utan nästan ingen kotroll alls från andra myndigheter – få läsa igenom folks e-mail utan urskillning bland annat. Det kallar jag ett enda STORT BROTT mot vår personliga integritet, men samtidigt vad annat är att vänta sig av en slapp och slö regering som kör över den svenska befolkningen gång på gång och vägrar att redovisa vad dom egentligen är ute efter. Detta börjar likna Stalins Ryssland mer och mer och frågan är hur länge den svenska befolkningen ska stillatigande stå och bara se på när dom blir ”överkörda”.

Kommentera

